vyfoť
zazpívej si
vyprávěj
Namaluj, vytvoř
příběh
poznámky
ňamka
přečti si
film
mami-dovednosti
Měsíční schéma úkolů a aktivit
4 měsíční fáze
Od 1. - 8. v měsíci se bude úkol i aktivita týkat tebe a dítěte/dětí.
Od 9. - 16. v měsíci se budeme věnovat především praxi. Postupně přijdou na řadu děti od narození do tří let s přesahem do první třídy.
Od 17. - 24. v měsíci přejdeme na otázky směrující na téma partnera a soužití v rodině.
Od 25. do konce měsíce se nám objeví to, na co jsme si vzpomněly a chtěly bychom probrat.

O úkolech a DALŠÍ
Na začátku měsíce najdeš u téma svůj úkol a aktivitu s ním spojenou.
Od listopadu bude každý 1. týden v měsíci anketa na výběr tématu pro měsíc následující.
Každou 2. středu v měsíci budeme mít společné ZOOM povídání.
Na 3. týden v měsíci připravíme rozhovor na téma s Vráťou.
Podcasty a další videa, odkazy, tipy atd. budeme přidávat i podle toho jak nás budeš inspirovat, co si budeš přát a moc rády případně využijeme i tvůj nápad.

úkoly a otázky na agresivitu
Jaká často TO na vás přijde?
Pomáhá vám něco?
Co vy a manipulace?
Jak jste na tom byly vy a jak to máte po narození dítěte? - s agresivním okolím
úkoly a otázky na adaptaci
Jaký vztah máš ty k novým věcem, lidem, prostorům a situacím?
Změnilo se něco s příchodem dítěte do tvého života?
Pro většinu z nás je školka v této době otazníkem. Pro některé z nás je nepřijatelným faktem. Jak ji vybrat a jak dítě i sebe na ni připravit?
kroužky, školka, První třída - takové je září
Je to ideální čas na téma adaptace dítěte. Tři děti nás lektorkek jdou do první třídy. Je to veliká změna v našich rodinách. Jak je to u tebe? Jak máš ráda nové věci? Změnilo se něco s příchodem dítěte do tvého života?
My otvíráme i naši novou kapitolu. Začínáme s naším klubem. Společně si budeme dělat podporu. Ty od nás dostaneš "návody" na to, jak vše začít u vás doma, v rodině dělat. My zase věříme, že nám pomůžeš vychytávat mušky i mouchy v našem systému. Dopředu děkujeme.
adaptace dítěte, školka
Některé spoléháme na intuici a přítomnost, některé rády víme, jak se věci budou odehrávat.
Jak to má naše dítě? Jak mu pomoci s novým prostorem, situací, kamarádem, autoritou?
